MÅNDAG 10 november

 TJODELO.

hoppas alla mår bra,jag mår iallafall bra.
idag så började vi tio över tio istället för halv nio,sjukt gött, och så slutade vi tidigare oxå=)
i går så åkte jag skridskor med emma sen hem till mormor och morfar och fira fars-dag.
idag efter skolan så gick först jag och emma till kungs och kollade lite klänningar och käka,sen träffa jag nicoline och jocke.
imorgon så har jag dataprov och hur kan man plugga till det då?näe,man kan inte det.
imorn så fyller min kusin gustav fyra år så ska hem till han på kvällen och på onsdag är jag ledig,det e omtentadag och jag har inga omprov,faktiskt:O
så missar jag första lektionen också för jag ska till läkarn,har egentligen engelska och då skulle vi ta med en sak och berätta om i fem min,så synd att jag inte e där då=)
nu ska jag duscha och kolla lite tv innan jag ska sova,somna typ 2-3 inatt för jag mådde så jävla illa..

hade bra,puss!



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0