LÖRDAG 11 oktober

TJODELO!

hoppas alla mår bra,det gör iaf jag:)
idag blir det chill bara,kanske ska dra ner till varberg en sväng men annars bara ta det lungt.
denna veckan har gått ganska långsamt!
kändes som en evighet innan man sluta från lektionerna.
men iallafall så hade vi två lektioner igår bara,först hade vi arbetssätt och lärande och sen matte-prov som inte gick så bra...men jag slutade ju tjugo över tio och det va härligt!
då drog jag och emma till kungsmässan för att shoppa lite men vi orka inte gå runt så länge så vi satte oss och då kom patricia så prata vi me henne i en o en halv timme typ:)
och jag jag har hittat ett par sjukt fina uggs!måste ha dom,fast jag vill ha svarta=)









jaja nu ska jag ut en stund,hade gött puss!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0