LÖRDAG 18 oktober

TJODELO!!


äntligen helg!
igår så skulle egentligen bara jag och felicia chilla men så ringde några roliga pojkar oss och då kan man ju inte säga nej?:)
så angelica och helena kom hit och så åkte vi till en som heter johan som jag visst hade gått i samma klass som i tre år,haha.

idag ska jag först åka skridskor med emma:) och det kommer gå såå bra,har inte stått på några skridskor på två år,jag kommer ju typ slå ihjäl mig.
sen ska jag träffa en kompis en snabbis och sen ska jag och min kära bror ha en myskväll.
igår köpte jag äntligen ett par uggs:)jag älskar dom.
och förut letade jag efter lite bilder sen man va lite och då hitta jag en bild på niclas och malin när dom va små,sjukt söta!

                                                            

aja nu ska jag dra till ishallen och möta världens bästa emma,puss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0