LÖRDAG 4 oktober

tjodelo!

jaha,fortfarande sjuk=/
jag kommer nog aldrig bli helt frisk..

ikväll ska jag antagligen träffa malin och niclas o nåra mer:)kulkul.
igår va de tabletter och tv som gällde,inget roligt på en fredagkväll:(
 o igår hade jag så jävla tråkigt att jag tog kort på en regnbåge xD ahahha det började hagla så vårat alarm på bilen gick oxå HAHAHA.                                                                                                                                                                                                                                                                                  

nu kommer snart felicia till mig så ska vi CHILLA:D hade gött,pusss!



                 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0