LÖRDAG 25 april

tjodelo.

idag har jag vart på liseberg hela dan med felicia. sjukt kul assssssaaaa! och nörd som jah e så tog jag tusen bilder på mitt andra hem. vi åkte hanghai som va så jävla go!min nya favorit för fan! och  rabalder va väldigt hög för de små så jag tycker att den gamla skulle vart kvar ist! aja, jag åker ju inte ändå då men men. och på hanghai så stog man inte upp utan man satt utåt, så man såg allting, ballt haha.
haha, och hanghai hann åka en gång innan dom fick tekninska problem, hahah fult!

nu har jag precis käkat, så kommer felicia snart hit så ska vi chilla, och orka att typ alla e på utholmen idag utan vi, hahaha. aja, vi gillare iallafall!








STENCOOLA!


Kommentarer
Postat av: flugan (A)

fett balla är vi myggan !. <3

2009-05-04 @ 20:32:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0