SÖNDAG 5 april

tjodelo.

idag fyller min pappa år. så imorse fira vi han med våra otroligt vackra stämmor på morgonen,haha. det lät förjävligt! jag ska övningköra senare, jippi! det roligaste just nu ^^ och imorgon e de äntligen påsklov, fan va gött. sova länge, inga läxor eller aa, jag har en engelska uppgift som jag inte e klar med -.- men annars inget : )

och igår skrev jag klart mina uppgifter från APUn, det blev 4 dataskrivna sidor :O herregud assa.
och vi hade även kalas igår för mina föräldrar så kom halva släkten hit och så grilla vi och kolla på wildkids haha.
och jag körde moppe igår :O för första gången så körde jag den och inte den själv, haha ingen fattar -.- förra gången jag körde fastna ju gasen så den körde i 60 hela vägen hem, jag o fillan trodde vi skulle dö! men kul va det när vi väl va hemma och kom på att jag tappat mina nycklar ^^ väldigt lyckad dag hahaha glämmer aldrig!

och jag har typ blivit shopoholic eller hur det stavas, jag måste shoppa!
jag har hittat några sjukt snygga armband på bikbok i läder, dom ska jag köpa imorgon och då ska jag även köpa en klänning som jag tänkte ha på avslutningen, haha man kan aldrig vara för tidig.
aja, så nu ska jag käka lunch sen köra, bloggar ikväll puss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0