TISDAG 21 april

tjodelo.

toppen födelsedag idag! det blev bara bättre och bättre.
först blev jag firad imorse av min kära familj med frukost på sängen och presenter. sen skolan då jag blev grattad och alla sjöng, jag hatar det! men det är ändå kul ^^ sen fick jag present av emma oxå : )
och på sista lektionen sa nathalie den bästa saken på hela dan, vårat prov imorgon var insällt så jag slapp plugga idag :D seriöst, fan va gött ! så sen åkte jag hem till felicia och fick present av henne oxå : ) och så åkte jag hem, käka min favvomat,haha och sen skulle jag egentligen möta nico o jimmy, men så när jag ringde så svara hon inte. och så helt plötsligt står dom utanför, hihi överraskningar som jag älskar! så fick jag present av henne oxå : ) fast hon och emma hade köpt lika dana hårband så får byta ett. och nu ska jag koppla in min nya stereo som va den absolut bästa paketen, sen ska jag kolla andra avenyn, och på torsda kommer alla släktingar för de va typ inga som kunde idag =/

presenter 17 år.

hårtångar från familjen.
ansiktsprodukter från familjen.
hårband från emma.
armband från emma.
presentkort från felicia.
ringar från felicia.



snygg tröja från nico.



stereon från familjen.


Kommentarer
Postat av: Malin

grattis älskling! fina saker du fick dessutom. LOVE YOU<3

2009-04-21 @ 23:11:07
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0