TISDAG 7 april

tjodelo.

igår glömde jag skriva, igen. får verkligen skärpa mig!
igår var jag i göteborg för att shoppa lite fina saker, tex, klänningen från vila. men självklart var den slut, ÖVERALLT!
så åkte hem utan någonting, så då mådde jag dåligt för att jag inte hade shoppat något så då åkte jag ner till kungsmässan och köpte två supersnygga läderarmband från bikbok, dock lite stora.
sen kom felicia hit och sov över.först åkte vi till Ö&B för att handla dricka sen willy`s och sen maxi ^^ haha budget ♥ oss sen kolla vi på tv till typ 4 och blev väckta 711 ggr för några jävla bönder ringde -.-
så somna vi vid fem typ och när vi vakna kolla på på desperate housewifes till 4 då hennes pappa kom för att hämta henne : ) så det va en sjukt chill dag och mycket mysigt! i somras hade vi sånna dagar minst en gång per vecka!

sen när hon hade åkte hem så klädda jag på mig, städa och käka middag som blev frukost haha.
så nu ska jag kolla andra avenyn på nätet som vanligt innan desperate housewifes



väldigt trött idag!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0