TORSDAG 9 april

tjodelo.

idag har jag haft stor städning hela dan! jag börja med att damma, damsuga och sen blev jag sugen på att vädra mina läder och rensa bland dom. men det ångrade jag när allt var utrivet, lite hängde ute och allt låg huller om buller. trodde aldrig att jag skulle bli klar. så jag har alltså städat hela dan eller aa, jag övningskörde precis och nu har jag lärt min dragningsläge, backa och växla upp till tvåan : ) väldigt stolt! höhö så imorgon ska jag köra mer fast inte bara på en parkering som jag gjorde idag utan även på småvägar där det inte e så mycket bilar : )





OCH hälften av kläderna hänger ute, så det va mkt!



resultatet! mkt man får plats med i 2 garderober seriöst!

och jag såg att jag har alla nummer från frida-tidningen år 2006 & 2007 :O herregud assa.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0