LÖRDAG 290809

tjodelo

assa ibland undrar jag om jag e dum i huvet på något sätt. när jag vakna så bara åhh, va fint väder nu kan jag lägga mig i solen hela dagen, så har jag bikini och solglasögon och musik och går ut, självklart e det ju svinkallt, assa det blåser verkligen mycket oxå! så jag fick gå in igen och byta om och kände mej helt dum i huvet! haha, så blev det att jag kollade på tv istället och då gick bring it on  på tv1000, så den kollade jag på ett tag och nu sitter jag vid datan en stund. ska bort och städa om en halvtimme oxå..

igår va jag hos amanda på kvällen, det va jätte mysigt och vi målade naglarna och kolla på datan lite :)
och igår fick jag min första egna golfklubba :D jätteglad blev jag!
nu måste jag iväg och städa sen ikväll blir det liseberg med amanda ♥




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0