SÖNDAG 090809

 tjodelo.

har haft en riktig chill dag, bara kollat på film och inte gjort ett piss. jag började kolla på filmen G som e från typ 80-talet men ändå, den va okej. sen vid 2 började bring it on, all or nothing med hayden panettiere. den va skitbra! och jag ska snart kolla på mamma mia filmen bara för att det regnar här nu -.- och om typ en vecka och 2 dar börjar skolan. jag skrev ju i förra inlägget att jag tykcte set skulle bli skönt att komma tillbaka med det ångrar jag för i torsdas cyklade jag utanför skolan och då ångrade jag mig verkligen. men i 2an har vi 2 månaders praktik, 4 veckor första terminen och 4 nästa så det går nog fort ändå, hoppas jag!






Kommentarer
Postat av: Malin

åh jag visste inte att bring it on skulle komma så jag såg bara slutet, men den är ju så bra! Mitt knä är mycket bättre nu , golf snart ?:)

2009-08-10 @ 19:27:27
URL: http://fmnoy.blogg.se/
Postat av: Joakim Berg

tja tja ta chansen och anmäld dig till mig tävlning veckans blogg innan 00:00 idag så har du chansen få din blogg länkad på min blogg som har runt 3000 läsare varje dag:)

lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig isf:)

2009-08-16 @ 20:49:23
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0