TISDAG 180809

tjodelo.

har inte hunnit blogga på ett tag nu men nu har ju skolan dragit igång så då blir det mer tid till att blogga på raster och sånt. är det bara jag som har problem med att godkänna kommentarer och sen få dom synliga? nu har jag tagit bort att jag ska granska dom men får se om de funkiar :O

idag va första skoldan, det va faktiskt kul att komma tillbaka till alla, kommer nog att gå väldigt fort bara. haha jag är nog den enda som tycker det är kul med skolan nu. och imorgon ska vi på någon rolig sak, dom ville inte berätta bara att vi skulle ha fika och bra kläder,hmm. snart ska jag träffa nico och vi ska dra på kungs en stund. sen ska jag övningsköra, haha jag kör på vägarna nu med manuell, får se hur lång tid det tar innan jag hinner krocka lr att bilen dör, bävar för att den ska det i en korsning lr rondell och stå där som ett fån!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0