TISDAG 250809

tjodelo

jag e så jävla trött idag, skulle övningskört nu men jag orkade inte ens det :O och jag e inte ensam om att vara trött, nästan alla jag har pratat me idag har varit ehlt slut typ, gillar inte tisdagar.... och vårat schema e lite konstigt på tisdagar, har 3 olika ämnen men 6 lektioner, assa vi har samma ämne 2 gånger, hmm hänger någon med? aja, efter skolan gick jag och emma och mötte nico på kungs, köpte cheeseburgare och sen kom fillan en stund och sen tog vi bussarna hem. och jag ska hämta mina andra glasögon i veckan, nu har jag än så länge de svarta och ska hämta dom vita. nu ska jag gå och äta på något, är hur sugen som helst på godis! eller choklad förresten, aja hörs imorgon ♥

och så e jag jävligt pepp på att golfa tro det eller ej!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0