ONSDAG 161209

todels! det snöa idag med :D fy fan vad glad jag är, det har lagt sig nu också, ännu bättre! hoppas bara den ligger kvar till julafton och att det blir meeer. idag va de helt okej i skolan, började med psykologi då vi ahde redovisningar, satt bara och lyssnade. sen hade vi håltimma 2 och en halv timma, då blev det kungs och hittade en julklapp då,hihi. sen skulle vi samlas utanför lärarnas rum och vi visste inte vad vi skulle göra så det va bara att hänga efter jacob och då visa det sig att vi skulle baka julgodis, dlev jäkligt gott, har inte hunnit smaka allt än men våran rocky road va grym och gräddkolan, fasiken va god den va! ska ta resten sen :) imorgon är sista "skol"dagen. har en inlämning eller redovisning och en läxa då vi får förhör, på 20 sidor.... tack lixom. så nu ska jag ner och plugga på, sen lägga mig, känns som att jag alltid är trött. och en annan ska, jag är beroende av higher, calle gör den bäst men det är okej när erik sjunger den oxå, hehe. hoppas ni mår bra, 2 dagar kvar till jullovet, yeey! pussar

de goa julgodiset! mina söta tomte jag gjorde på bkf igår (H) och en skinkpinne eller va va det? haha 


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Gabriella är jättesöt! <3

jag glömde min naturbok i skolan så jag kan inte plugga :(...

2009-12-16 @ 20:48:44

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0