SÖNDAG 061209

tjodelo.

imorgon är det skola igen då, jättekul. denna helgen har varit grymt bra! fredas idol, igår släkten+ malin här och julpyssla. sen åkte dom hem och jag och malin kollade på tv och filmer och bara tog det lugnt.Simon åkte hem från robinson och vi blev jättelesna! nu finns det ingen snygg kvar.. idag har det inte hänt så mycket, malin åkte hem, jag har städat och nu ska jag snart äta lite, ska bara fixa lite saker på datan först. och vet ni vem jag fick julkort från, PETER JIHDE :O  haha, malin fick oxå ett :O grymt eller hur! när vi satt på pendeln hem från malin igår så fick vi reda på att andreas carlsson och peter jihde va på kungsmässan :O min brorsa hade tillochmed cyklat in in jihde, fatta att vi blev lesna när vi satt där på tåget.......


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0