TISDAG 081209

idag har det varit bra för att vara tisdag, dan började med att vi skulle ha fotboll men det va bara var en i den gruppen där så vi fick ledigt en stund istället. sen gick vi till bowlinghallen och bowlade, va skitkul :) sen gick vi tillbaka, då vi hade engelska och våran lärare fick ett utbrott igen, orka. sen lunch och sen engelska igen. vi skrev en berättelse och våran blev nog bra, hihi. sen  gick jag och amanda till stationen och på vägen dit så skrämde lina skiten ur amanda, haha den blicken amanda hade då :D ♥ sen mötte jag fillan och moa och vi gick till kungs för jag va tvungen att vänta en halvtimme på bussen, orka att den går en gång varje timme... så på kungs träffa vi nico på donken sen köpte jag 2 smycken från bikbok och sen sprang till bussen som va sen som vanligt. och snart ska jag spela innebandy, spelade för 2-3 veckorsen sista och de va kul men asjobbigt men bra träning. igår hade vi ju redskap på gympan och jag har typ sträckt hela min kropp, haha framför allt mina armar, vi fick göra armhävningar och krabbgång m.m som uppvärmning, jobbigt värre haha =) nu ska jag snart byta om och sen kommer även en video från idol ;) pusss


Kommentarer
Postat av: Amanda

höhö det tyckte ni allt var kul när Lina kom till oss va!?

2009-12-09 @ 14:27:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0