TISDAG 221209

Hej på er! massa snö fortfarande, jippi! men det börjar typ bli plusgrader, skulle inte förvåna mig om det hinner töa bort innan julafton.. igår va ju jag på jul på liseberg med malin, kul som vanligt :D och vem vann första gången hon spea?! en paradis blev det :D men dum som jag är så fortsatte jag ju spela bara för att jag trodde att ja skulle vinna mer bara för att jag vann första gången, samma som i fredags. menmen, en vinst är alltid något :D det va jäkligt kallt men mysigt där :) vi åkte skridskor, spelade på massa hjul, spelade airhockey och drack varm choklad och va lagom normala. och så fick malin sin julklapp från mig men sen när jag kom hem såg jag att hon ahde fått mammas paket istället! dom såg likadana ut typ och det stog M på så då trodde jag de va malin, big mistake! menmen, hon får sin riktiga imorgon, klantig som jag är, haha. här kommer lite bilder från igår ;)

   
    
    


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0