TORSDAG 031209

idag mår jag inte bra så är hemma. har inte sovit bra heller, drömt massa skit bara. jag hade värsta mardrömmen om idol imorgon, fy fasiken om det blir så! haha, skulle inte tro det men. igår hämtade jag biljetterna, ska bli så jäkla kul :D och så bakade även jag och mamma knäck och sen övningskörde jag och gjorde min bästa växling i mitt liv än sålänge, så snart blir det körkort, haha kanske inte snart men jag ska skrivas in på körskolan nästa veckan typ, vill ha körkortet när jag fyller 18 så nu måste jag ju kämpa! dom flesta säger att det är omöjligt att få kortet på sin 18 årsdag men jag känner massa som fick det då eller dagen efter. det beror ju på hur duktigt man e och hur mycket man har hunnit öva så att man klarar provet och uppkörningen. nu ska jag äta lite frukost om det går, ett det något jag hatar så är det mat på morgonen, mår bara illa av att tänka på mat! och en sak till, jag har börjat följa sisters and brothers, fasiken va bra det är! i tisdags va det så sorgligt att halva min kudde blev blöt och mitt smink som jag inte hade tagit bort än blev ju nice, not. om ni inte har sett det någon gång, börja då! puss ♥



från NA-lektionen igår!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0