desperate housiewifes kväll (Y)

hela veckan när jag har varit sjuk har jag legat och kollat på desperate housewifes box 2 & 3 och har bara 7 avsnitt kvar^^ haha va gör man inte när man e sjuk? seriöst  varje dag som jag har varit sjuk har varit bah, vaknar kollar dh och äter och sover, vilket sportlov (Y) haha men chill. men nu på måndag börjar ju skolan, sen går man 3 veckor sen praktik i 4 sen påsklov och några dagar efter det, fyller jag 17 : )
assa seriöst, nu har jag skrivit om det som står över 3 gåonger -.- får ju panik! aja, ska duscha sen försöka övertala mamma när hon kommer hem att vi ska shoppa imorgon, va inne på malins blogg ---> http://fmnoy.blogg.se/
och såg allt fint hon shoppat i veckan, måste shoppa nu!! : ) haha puss.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0