FREDAG 13 februari

tjodelo.

fredag den 13, känner på mig att det kmr hända nåt. haha,jag har för det mesta otur så varför ska det inte hända något hemskt idag för mig? vi skulle egentligen åkt till tranås men så e jag ju sjuk så vi e hemma istället. för om vi hade åkt hade vi säkert varit med i en bilolycka eller något. men ändå, varför e man så nervös och rädd för fredag den 13? de e ju som en vanlig fredag egentligen:O men bara för att alla håller på blir man ju inte särskillt lugn och bah; näe men det e ingen fara blabla. min kusin ska tex flyga idag, det hade jag aldrig vågat^^ hade trott att planet skulle krascha. men iallafall, har varit på kungsmässan en snabbis och hittade lite saker, som en jeans-jacka på h&m men tror jag ska köpa den på gina tricot ist. den på  h&m va skönare och mjukare men inte lika snygg som den andra o klart men tar den som ser bäst ut : ) imorgon ska jag på tjejmiddag och har ingen aning om vad jag ska ha på mig. temat e att alla ska ha ett hel rött plagg på sig och då tänkte jag att jag kunde ha ett rött linne och jeans jackan till som jag ska köpa senare idag =)
sen vill jag även ha svarta jeansleggings från gina tricot men dom e helt slut i kungsbacka :( så får ha ett par gamla jeans till bara. jag hittade även en jeansväst på h&m men den va inte så snygg som jackan,hehe.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0