jag får panik på dig!

assa jag måste bara få ur mej det, jag e så jävla sur på en person. vi träffades, hon började berätta massa konstiga saker om sina egna kompisar och snacka massa skit om exakt alla. sen snodde hon ett armband av mej och hon har en till sak som e min som jag försöker få tillbaka nu men det går inte så värst bra det. när jag messar svarar hon inte som hon alltid har gjort innan. sen när jag ringer från ett annat nummer svarar hon och när jag sa ;hej det e gabriella,då blev hon helt ställd och bah; ....aha,hej... sen efter en minut efter att vi hade lagt på så messa jag o bah glömde en sak blablabla, tror ni hon svarar då??! nej. jag fattar inte hur man orkar med sig själv, för jag får panik när jag tänker på dig! jag trodde du va snäll o en go tjej men nej du va raka motsatsen, man ska inte tro något innan man träffar personen! tro det värsta om personen så blir du inte så besviken. det e inte själva sakerna som stör mej utan hur man kan med och göra så! hur du ens kan ha några kompisar? att dom inte tröttnar på all skit du säger m.m. och om dom vet hur mkt skit du snackar om dom! assa seriöst, de e dina kompisar du snackar om!! fy fan. skaffa dig ett eget liv än att förstöra för andra, du startade ett rykte om min kompis och vi fick reda på att du gjorde det,även han som du sa det till fatta att du ljög direkt! bra där! försöka går ju eller hur!? så jävla trött på dig och ångrar att vi träffades! hade gjort vadsomhelst för att få det ogjort, fast det kanske va bra ändå, för nu slipper jag tänka på att vi ska träffas igen o sånt skit, tack....tack för att du visade hur du e på en gång,tack.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0