LÖRDAG 14 februari

tjodelo.

fredag den 13 gick faktisk riktigt bra, inget hemskt hände. så idag är det ju alla hjärtans dag. då ska jag på tjejmiddag hos felicia<3 vi ska käka 3 rätters och kolla melobifestivalen och dansa och ha kul : ) haha
och nu kom precis mamma och pappa hem från göteborg och dom hade med sig en alla hjärtans dag present till mig : )
ett pandora smycke till mitt armband : )



man ser ju inte berlocken så mycket men tar en bättre bild senare.
och ikväll ska man ha på sej något helrött plagg ju så ska nog ha dethär;



jackan e helt ny, hehe köpte den äntligen igår.
men nu e de dags att börja göra ordning sig, ska bada och ta ansiktmask och sånt mysigt, fast det är bara 3 timmar kvar tills jag ska vara hos henne så nu får jag rappa på!
lägger ut bilder imorgon, puss.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0