LÖRDAG 7 februari

tjodelo.

idag e jag så jävla trött.
har inte orkat göra någoting idag.
först sov jag hos fillan från igår till idag.
sen åkte jag hem vid två och träffa patricia.
vi chilla och kolla rosa the movie & björn gustafsson
sen tog hon bussen hem vid sju och jag skulle egnetligen till fillan och kolla melodifestivalen med lite folk men jag e helt slut :O
har inte ens sminkat mej eller borstat håret, bara drog på mej en tjocktröja och mysbyxor när jag vakna ^^
igår drog jag och några brudar till degen och kröka lite. sen till ewelind och sen hem.
de tar egentligen 10 min från ewelind till felicia men påväg hem tog det typ 40 min :O undra varför! haha
så nu ska jag kolla melodifestivalen hemma med mamma istället.
bloggar senare,puss.

från i fredags ;









fler bilder kommer imorgon! ; )

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0