ONSDAG 18 februari

tjodelo.

jag har så jävla ont i min näsa, jag knäckte till den idag så att det börja blöda och nu e den helt blå :'( inte okej!
 det börja så att vi hade gympa imorse och då skulle vi ha topsboll som va rätt kul. men så skulle jag slå till bollen och såg inte att sebbe kom emot mig så sprang rakt in i han och det knaka till.  innan det så krocka han och emma så hennes handled blev helt röd :O sen hade vi LPL och fick reda på att vi har prov 4/3 om två veckor! sen arbetsmiljö&säkerhet. haha, våran lärare jacob gav oss en uppgift att gå och besöka ett företag och ställa frågor men det gjorde vi för två veckor sen i en annan kurs så han fick hämta nytt papper. när han kom in med det så hade vi gjort det i hans kurs med oscar förra terminen och det va så jävla kul, så gick och hämta en tredje sak om mobbning som vi typ oxå hade gjort med det fick vi göra ändå^^ haha sen fick vi sluta ett istället för halv två så jag och emma gick mot stationen och så åkte hon med i bussen för jag skulle visa vart hennes praktikplats ligger. sen när jag kom hem käka jag lite, somna och vakna nu och ska sova snart igen : )   puss.  
                                                                                               

   
visst drägglar man över han!?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0