SÖNDAG 1 februari

tjodelo.

hoppas alla coolingar mår bra, e trött men de e ju inget nytt -.-
i fredags var jag på premiären av i taket lyser stjärnorna, så jävla bra.
om man har läst boken kan man bli lite besviken men se den! ; )
igår fyllde min kusin hilda 7 år så va hos dom två timmar sen till mölnlycke till lindèn =)
haha, assa det är såå 2003 : D
hahahaha.
idag träffa jag emma och åkte skridskor men det va inte så kul ida, för alla småungar va där vi va hela tiden så drog hem istället.
och så kom jag på att vi har inlämning imorgon på 24 frågor och jag har gjort 3 ?!
panik!
och nu har precis skickat in mitt cv till kvantum angående jobb där : )
bara jag får ihop 10 000 kr så får jag åka till malta i sommar och det måste jag!!!
haha, aja nu ska jag plugga lite sen käka, bloggar kanske mer ikväll om jag hinner, puss.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0