TISDAG 10 februari

tjodelo.

ja så e man sjuk igen då.har knappt någon röst kvar och feber.
ikväll ska jag på introduktionskurs med pappa och dit ska även emma<3
det är 3 hela timmar teori och jag vetifan om jag kmr klara det.
när jag vakna mådde jag helt okej sen vid elva tiden när jag va på kungs skulle precis åka till staitionen och möta fillan så blev jag helt svettig och mådde jättedålig, blev yr och snorig.
så jag fick åka hem och lägga mej i soffan och kolla desperate housewifes och nu har jag dränkt i mej massa piller för att orka kursen. jag har alltid varit sjuk på sportloven, sen i förskolan har jag varit det och tänkte att jag skulle slippa det detta året men nejnej.
skulle egentligen dratt till åbybadet som jag aldrig har varit på :/
nu orkar jag inte skriva mer, måste sova duscha sen äta lite om det går innan jag ska ner dit


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0