TISDAG 3 februari

tjodelo!

ja så e man sjuk nu....
feber & huvudvärk och nyser en gång per minut typ :O
idag va det hockeymatch mellan aranäs & lidälv som jag missa :'/
aranäs vann med 6-4 tror jag emma sa,det e ju gött!
idag skulle jag egentligen träffat nico men det går ju inte nu, så det får bli jag och tv idag.
igår skulle jag ta ut en tröja från min garderob och hela hyllan gick sönder.
så tänkte att jag skulle ränsa lite och gjorde det.
men efter en halvtimme så kom jag på att det va ingen idè, hittade 4 plagg som ska slängas bara och så bestämde jag att jag måste köpa några extrahyller istället för att slänga massa kläder bara för att jag inte har plats! : )
toppenidè tycker jag!

& nu sitter jag och väntar på att våra bästa år ska börja, sen ska jag sova lite och bli frisk tills imorgon!
och malta resan blir nog av bara vi får ihop lite pengar : )
och det tror jag löser sig! haha, tänker på den resan 24/7, seriöst!
nu ska jag dränka i mej fler tabletter och lägga mig i sängen igen, bloggar nog mer sen,
¸.·´♥`·.¸¸.·´♥`·.¸¸.·´♥`·.¸¸.·´♥`·.¸

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0