TORSDAG 5 februari

tjodelo.

en dag kvar till sportlov!
dagen har varit helt okej.
börja med att bussen va jävligt sen så missa första lektionen sen teater som va helt okej,haha.
sen mattelektion sen hem, skulle egentligen haft en till lektion och slutat halv fyra men den va inställd och det gillar vi! : )
så hoppa nico på bussen vid lidälv och så drog vi hem hit en snabbis och för en timme sen tog hon bussen ner igen för att träffa jimmy.
och jag måste plugga till matteprovet vi har imorgon....
och jag har en sånn jävla träningsvärk sen gympan igår :O
det är sjukt, kan knappt gå utan att det spränger i låren, vilket betyder att jag e jävligt otränad^^
jag ska käka lite snabbt sen blogga mer ,puss.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0