LÖRDAG 17 januari

TJA.

hoppas alla coolingar mår bra : )
igår blev de en slapp hemmakväll,träffa först felicia.
skolan va helt okej förutom att emma gick hem = /
sen kom felicia så tog vi bussen hem till mig.
så va vi så sjukt sygna på choklad så vi tog moppen ner till maxi.
när vi skulle åka hem så fastna gasen IGEN !
aaaah, så den körde av sig själv alltså x)
så vi körde typ 50 meter sen ville fillan att vi skulle stanna o filma när den körde av sig själv så vi stanna och sen när jag skulle starta så starta den ju inte ens : O
så jag fick ringa pappa,som förklara vad jag skulle göra men den va helt paj, så vi började traska hem : /
sen innan en tunnel så prova jag en sista gång och då starta den.
vi körde i typ 60 hela vägen hem = ) hahahahahahahaha
så när vi kommer hem asfrusna & allt så hittar jag inte mina hemmanycklar, så mamma får köra ner oss och som tur va låg dom kvar! (Y)
så nu ska jag inte köra moppe när det är kallt iallafall ^ ^ hahahaha.
veckans roligast helt klart!!!
haha och hon trodde inte på mig först :)

jag; den kör av sig själv igen.
fillan;va?
jag; ja och o slapper höger hand så hon ser.
fillan; aaaaaaaah, STANNA!


hahahahaha roligast ever! = ) <3


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0