FREDAG 250709

tjodelo.

idag har jag varit väldigt duktig och redan tränat :O helt otroligt! jag måste verkligen göra det nu, och undra hur många gånger jag har sagt det nu, typ 5 ggr, varje dag?!? snart ska jag hoppa in i duschen och sen övningsköra som jag inte har gjort på nästan hela sommarlovet, kmr ju inte ens komma ihåg hur man startar bilen.. och
i måndags fick jag en välidgt stor överrraskning, jag fick en rosa cykel :D den jag har velat ha jättelänge så jag har cyklat varje dag nu. igår cyklade jag & fillan till maxi och köpt DOCK massa onyttigt men vi cykla ju dit så då e de ju lugnt ? :D och igår träffade jag även emma och vi shoppade, som jag inte skulle göra, men de va välidgt kul! ♥


Kommentarer
Postat av: fredrika

är den en kungscykel? i såna fall har vi lika dana :D <3 hahaha. hur har du det? saknar dig (L)

2009-07-25 @ 17:32:37
Postat av: gabriella

yes,it is :D haha det e bara bra,sj? <3

2009-07-26 @ 15:09:26
URL: http://blondyouknow.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0