TORSDAG 160709

tjodelo.

nu e jag hemma från ystad och falkenberg. har haft det okej. men jag har stört mig på massa! vet inte varför, har la inte haft något vettigare att göra därnere. har spelat massa minigolf och inte badat sårskilt mycket, lr badat har vi men inrte solat. och jag ahr hunnit vara på ullared 2 gånger sen förra onsdag :O det va så dåligt väder så vi drog dit och jag hittade lite småsaker och en vågtång som jag ahr letat väldigt länge efter! ska lägga upp bilder från ystad och falkenberg snart om datan och kameran går ihop. och nästa år kanske vi ska köpa husvagn, inte helt säkert men vi ska kolla på några, haha jag vill ha en husvagn med märket cabby för då blir det gabys cabby haha typ bara jag som tycker det är kul men ändå ^^ nu ska jag försöka fixa bilderna sen åker jag till felicia och slaggar där ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0