dålig dag.

jag e för trött idag. för typ en timme sen slog jag i huvet i en lampa och börja srotböla fastän det inte gjorde ont. och sen har det hänt en sak, min bror har några töntar efter sig som jag har sån jävla lust att slå sönder! assa seriöst. och nu råkade jag radera alla mina bilder från mobilen och la dom på en fil på datan som jag inte kommer in på, sån jävla dålig dag idag va! och det kmr väl hände något mer dåligt om någon minut säkert! en enda sak har hänr idag som är bra, en! och idag fick jag reda på vad jag får i arbetsmiljö och säkerhet, och jag fick VG, halleluja! okej, 2 bra saker då då. nu ska jag leta efter mina bilder och försöka få dom till min telefon igen! ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0