LÖRDAG 200609

tjodelo.

jag är dötrött! midsommar va helt okej, va ju nere i varberg och för en gångs skull så regnade det inte som det brukar göra på midsommar. snart ska jag ut och spela badminton med min familj och sen bara soooooovvvvaaaaa länge! och för en vecka sen slutade jag skolan :O har gått jävligt fort. och i sommar ska vi åka utomlands :D mina kusiner hade varit i turkiet nu i veckan och kom hem i förrgår och var värsta bruna så blev vi väldigt sugna på att åka, så det blir antagligen om några veckor fast vi åker bara en vecka men bättre än inget :D och vårat internet funkar nu, wohoo. ♣♥

laddar upp ett klipp från OC bara för att jag och malin ska ha maraton på måndag :D
 

Kommentarer
Postat av: Malin

asså gissa om jag längtar ??:D älskar dig! asså, vem ska vi börja vara hos, vad passar bäst för dig ?:)

2009-06-21 @ 00:17:03
URL: http://fmnoy.blogg.se/
Postat av: Malin

ofc, det blir asbra! :D men ska du sova hos mig då lr och så drar vi hem till dig sen efter nån dag ?:D pussar<3

2009-06-21 @ 15:36:37
URL: http://fmnoy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0