MÅNDAG 080609

morgonen börjar bra, vi hade sovmorgon och det var väldigt skönt för jag somnade halv 4 inatt bara för att jag hade så jävla ont i magen för jag råkade dricka mjölk igår och det skulle jag inte gjort. sen när jag ska dra mig till skolan så e cykeln borta så jag går mot bussen och precis när jag går neråt kör den förbi, tack för den. så måste jag vänta en hel timme innan nästa kommer, orkar inte gå och det tar ändå en timme ungefär att gå ner till skolan.

sen har vi engelska då ska jag och emma h våran låt för klassen, sen fick jag ett mess precis att våran ios kanske e inställd och dom ska kolla på film nu istället för sen, hoppas inte det är the notebook för då dör jag, vill ju se den!!!!! sen har vi våran kära kör som väntar oxå, tyvärr! så e la hemma vid 6 idag......

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jaså? jag ska ta en shoppingtripp idag så då kan jag ju kolla efter dom, dom va superfina :)

2009-06-08 @ 10:34:12
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0