ONSDAG 100609

nu har jag klarat av hela ettan,eller a, imorgon blir det sommarlov men vi ska bara sjung på 2 föreställningar imorgon för skolan så. det har gått så sjukt fort! kändes som att jag nyss börja på gymnasiet. och det är så härligt för jag har verkligen valt rätt linje, det känns asbra än att man inte vet vad man vill bli som många andra har problem med. så imorgon ska vi då vara i skolan 8 :O :O så måste gå upp senast halv 7 för att sminka mig, fixa håret och sånt. sen är första föreställningen 9 då våran klass kollar sen kvart över tio e sista. sen får vi sommarlov, fan va härligt, även omd et har gått fort så längtar jag efter att vara ledig, inte behöva plugga eller gå upp tidigt! nu ska jag käka sen börja med hemmaspa som jag hade tänkt ha ikväll, behöver verkligen koppla av och vila min röst till imorgon. ♥



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0