SÖNDAG 070609

tjodelo.

äntligen så kan jag lägga in youtube klipp på bloggen, malin hjälpte mig igår, tack bästa :D <3 och sen hjälpte hon mig med min header oxå. hade sjukt kul igår, ahr typ träningsvärk för att vi garva hela tiden seriöst! förutom när vi kolla lite på oc säsong 2 när marissa sköt trey, fan va sorligt, då lipa vi och sen kolla vi igenom hennes gamla brev som jag hade skickat till henne sen när vi brevväxlade, då hade jag bla, skrivit helt plötsligt "min rektor gillar bamse" wtf! hahaha sen så kolla vi på massa youtube klipp och då va denhär bäst, assa, vi fick torka våra mascaror efter den sista, hahaha. om ni vill kolla så tryck på ----> Stupid people and funny bloopers 2!!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0