TORSDAG 110609

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!
 fan va härligt. kören gick asbra idag och jag snubbla inte ens, som jag trodde att jag skulle göra eller ramla eller något annat pinsamt. men jag e så jävla trött, gick nämligen upp tio i 6 idag och tog bussen halv åtta. efter att vi hade haft våra föreställningar så gick jag, tobbe, mamma och min mormor till tio pepe och käka lunch och det blev även min frukost. snart kommer emma hit och då ska jag färja hennes hår, tror att hon ska ha brunt, sen ska vi göra oss iordning för ikväll. jag fick lite avslutningspresenter oxå från m&m och m&p. bara pengar men det behövs ju alltid. så nu tänkte jag att jag ska köpa de två oc-boxarna som jag inte har, 2 & 3. nu ska jag vila lite innan annars kommer jag somna ikväll och det blir ju sådär kul då. och läs aldrig boken "gömda" innan du ska sova, jag började läsa den i tisdags och läste ut den i förrgår för det här kmr låta asnödrigt men man kan inte lägga ifrån sig boken för det e så jävla hemskt. men vissa säger att det e en sann berättelse och andra inte, det kan lika gärna vara en sann för vissa av "dom" e ju sånna, tyvärr. aja, nu ska jag sova, hade bra


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0