48 dagar kvar!

om exakt 48 dagar är jag 17 : ) vadå räknar ner? nejnej.
hela eftermiddagen har jag kollat massa saker på datan, bdb, facebook och kollat massa roliga klipp på youtube, haha hitta ett med fotbollsklipp, haha jag garva sönder! sen har jag kollat andra avenyn som e så sjukt bra! och nu ska jag plugga lite matte sen arbetsmiljö och säkerhet och sen kolla "den rätte för rosing" och desperate housewives. väldigt mycket i skolan nu, inlämningsvecka.... sen har alla studiedag på måndag utom vi bf för vi e på praktik -.- det suger! menmen. sen är det ett härligt lov men kommer säkert vara sjuk då, eftersom vi ska va med söta snoriga ungar i 4 veckor blir man förmodligen sjuk men hellre förskyld än magsjuka! det är det värsta o ligga o spy! eejju.
aja, nu måste jag plugga om jag ska hinna med o kolla på tv, hade bra puss.



jag älskar min jeansjacka ja : )


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0