LÖRDAG 21 mars

tjodelo.

exakt en månad kvar tills jag fyller år idag! : )
& jag e fortfarande sjuk och nu e mamma oxå det så fam, Lindèn kommer inte idag :'/ igår kolla jag på let`s dance och hundtricket. fett bra va filmen och jag tycker morgon skulle stannat i finalen, inte magnus :O aja, sen kolla jag på gamla big brother avsnitt från typ 2003 eller nåt, haha orkade inte lägga mig ^^ idag blir det vila igen, robinson kommer ju ikväll så det blir väl att kolla på det. och jag skulle övningkört idag oxå men det går ju inte det heller -.- i veckan shoppa jag lite småsaker också, innan jag blev sjuk alltså.



spetsleggings från gina tricot.



shorta från H&M.



benvärmare, knästrumpor & strumpbyxor från MQ.



pärlörhängen från

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0