SÖNDAG 22 mars

tjodelo.

fortfarande sjuk...... så imorgon blir det nog ingen praktik inte. igår mådde jag så dåligt plus att malin och dom inte kom så jag åkte och köpte oc season 4 och låg och kolla på det hela kvällen. har bara 4 avsnitt kvar nu, haha så nu ska jag bara ha box 2 & 3 så har jag alla : ) idag har jag bara kolla oc och käkat massssa piller men mår inte bättre för det -.- så ja ska duscha och försöka sova lite om det nu hjälper, bloggar mer imorgon när jag förhoppningsvis mår bättre!


.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh gud! ÄLSKA O.C ! Synd att vi inte kunde komma :/ Älksar dig bella<3

2009-03-22 @ 21:26:05
URL: http://fmnoy.blogg.se/
Postat av: gabriella

jaa! ='/ jag saknar dig malin! älskar dig massa<3

2009-03-23 @ 18:57:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0