SÖNDAG 29 mars

tjodelo.

igår hann jag inte blogga så det blir extra idag : )
igår va hilda och gustav här, dom kom vid 3 tiden och innan det hade jag vart o shoppa lite, köpte två par skor, svarta & vita tygskor. sen va jag även och kollade efter en vilaklänning som jag tänkte ha på avslutningen och en skinjacka o ha nu men när jag äntligen hittade en snygg så fick jag världens bredaste axlar och det va inte okej så sket i den jackan. sen kom dom vid halv 4 tiden ungefär och vi käka tacos och hoppade lite stutsmatta (har en jävla träningsverk nu) & kolla på 101 dalmatiner, barbie- diamantslottet och trolltider.

idag så åkte dom hem vid 12 ungefär. jag chilla på läget, städa lite och kolla på robinson 2009- repris och då låg jag på en blå luftmadrass och då mitt i allt började jag känna att det brände på armarna, så såg jag att dom va kräftröda : O då hade jag fått en allergi reaktion typ av den madrassen, sen träffade jag felicia på kungsmässan och vi fika på linnèas i typ 3 timmar som va sjukt mysigt, bara kolla på alla patetiska småwannabes : )

sen när vi skulle kolla i lite affärer kände jag att det började bränna på benen också! sen cykla jag hem och när jag kommit hem va det inte så farligt men armarna e fortfarande knallröda och stekheta!

och jag e fortfarande förkyld, orkar inte mer. mamma tyckte att vi skulle åka till sjukhuset idag men sista jag va där så tod dom blodprov bara för det och hon läkaren snodde 4 rör blod för det och jag hatar sprutor och sådant så jag vägrar! då e jag heller sjuk några dagar till!
aja, nu ska jag kolla på det sista av one tree hill och gossip girl. sen vid åtta kommer wipeout.
imorgon blir det praktik igen, very funny! ♥






Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0