TISDAG 24 mars

tjodelo.

va på praktiken idag, äntligen! fick ju panik av att bara gå hemma.men de va rätt roligt där idag, fast alla barnen ville att jag skulle vara med dom och leka samtidigt och det va liiiite jobbigt när dom drog och började bråka bara för att jag var med en eller så. och nu när jag kom hem så tänkte jag att jag kunde övningskört men nej, den bilen jag kör med har mamma och hon kommer hem vid 9 så kan ju glömma det idag =/ tillståndet och allt ei den bilen oxå.....

aja, imorgon fyller felicia 16 : ) så ska träffa henne o sandra på kungsmässan då måns även ska uppträda! sjukt snygg e han! och det är ju våffeldagen oxå, så först blir det våfflor på dagis sen hos mormor & morfar oxå kanske om jag ska med dit. och imorgon fyller även min farfar år, och jag jobbar 9-14 som e helt okej, men måste nog jobba över lite för har ju missat typ 10  14 timmar nu när jag har varit sjuk.

nu ikväll ska jag bara chilla! kolla på vänner och just det, andra avenyn e ju idag oxå :O sen desperate housewives. så måste kolla andra avenyn nu, hade bra ♥

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0