TISDAG 31 mars

tjodelo.

idag har varit en tuff dag, har varit ute hela dan med alla barn. började tio som va helt okej. sen upp till skogen i 2 timmar och sen tillbax till dagiset sen lunch, rast och när jag kom tillbaka gick alla ut igen, så va vi ute på gården till halv sex då jag fick sluta : ) så nu e jag helt slut, har bakat massa "kakor" hämtat saker och lekt haha. så skulle jag egentligen övningkört nu men det tar jag en annan dag, orkar inte det nu!

så ikväll blir de chill. nu först ska jag kolla på andra avenyn på nätet eftersom det går samtidigt som desperate housewifes. sen e de ju final(säsongsavslutning) på den rätte för rosing idag oxå.
och jag har fortfarande världens hosta :O den försvinner aldrig -.- inatt somna jag vid 3, sånt börjar bli liiite jobbigt nu, har haft det såhär i två veckor snart. menmen, man ska inte klaga, bättre det än magsjuk för fan = )

imorgon ska jag träffa felicia och bara dega : ) <3  haha, nämen chilla bara : ) kanske köra lite också! hoppas på de iallafall. och det röda på mina armar e fortfarande kvar :O scary! aja, nu ska jag kolla andra avenyn, hade bra ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

SV: Ja, dom är skitsnygga vill verkligen ha dom men att beställa skor är inte alltid en hit om man inte är säker på vilken storlek man har. :)

2009-03-31 @ 20:14:39
URL: http://blingstyle.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0