en trött gabriella.

äntligen e skolan slut och det är fredag men jag e så trött.känns som att jag inte e annat än trött nu. varje dag känner jag att jag inte orkar och tillochmed på helgerna orkar jag inte. fast jag säger först det att jag inte orkar, sen gör jag roliga saker ändå som inte e så ansträngade och man överlever ju. jag orkar inte städa idag så åker och gör det imorgonbitti och då är jag förhoppningsvis utvilad och pigg. snart kommer felicia hit och då ska vi till maxi, sen grilla här :D och bara ha en chillkväll. och idag räknade vi ut att det va 17 skoldagar kvar till sommarlovet och det är inte mycket! det har gått så sjukt fort, känns som vi precis har börjat. aja, nu ska jag gå ner för alldeles strax kommer fillan ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0