MÅNDAG 25 maj

en helt vanlig måndag. förutom att emma är sjuk, det suger ju. så idag skiter jag i kören. tänker inte sitta själv med alla esteter. efter skolan tänkte jag gå till kungsmässan och kolla på jeans, slitna hade jag tänkt, det är så sjukt snyggt! snart har vi engelska och då hoppas jag att vi får tillbaka våra prov från engelskan, om jah inte har fått g vet jag inte var jag gör. och imorse så va det så nära att jag skulle stanna hemma men sen bestämde jag mig för att ändå gå. och min bror har studiedag idag och det är jag väldigt avis på. så när jag cyklar förbi varlaskolan så står det typ 30 dumma jävlar där, haha då blev jag mycket glader, fråga inte varför. och det är bara 12 dagar kvar i skolan, halleluja.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0