ONSDAG 6 maj

tjodelo.

igår va jag och emma på ullared och shoppa :D hittade dock inte mycket men ja hittade en fin svart bikini. fast det va bara det att ja behövde en större överdel och dom sålde bara 2-del och då fick dom tydligen inte sälja i olika storlekar så den köpte jag inte. så det blev bara småsaker.

idag har det varit chill. va bara på 2 föreläsningar. och den första handlade om självkänsla och hur man bygger upp den och hur man tränar hjärnan m.m. och så skulle han ha upp en frivillig i publiken och självklart började alla kolla ner och ville verkligen inte gå upp. så säger han; du där! och pekar på mig! :O så jag går upp skitskagig och tror att jag håller på & dö! men så skulle han göra en sak, vet inte va de kallas men alla kan den. så skulle ja hålla mina händer ovanför hans medan han skulle vända och slå med sina. och då darra min händer sönder, va nog nervös och så tänkte jag darra inte mer och naturligtvis gjorde jag det ännu mer då. så sa han att man skulle daska upp den och de lät lite kul, haha. så stog jag där och skaka, skratta och ville dö. men sen när jag kom ner igen så fråga ja om dom såg att ja skaka men som tur va hade dom inte det och vi satt näst längst fram så de va ju bra! men det kändes asbra när jag hade gjort det. gått upp än att vägrat.
sen gick vi till idrotten där det va en till gubbe som skulle prata om droger, sprit och misshandel och det va seriöst, det tråkigaste jag gjort på flera år! han babbla på om sånt som man redan visste och som man har hört tusen gånger innan!

snart kommer nico hit och sen ska vi på fotboll i onsala : )


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0