TORSDAG 14 maj

tjodelo.

IDAG FÅR JAG NY MOBIL!  nu sitter jag och emma i ett grupprum och ska egentligen jobba med svenska men kollar lite annat samtidigt, chill. är välidgt trött idag och har sån träningsvärk från igår men jag kan ju gå så det e lugnt. sen efter skolan ska jag och felicia till kungsmässan och fika och kolla på mobilen.

igår övningskörde jag aslångt, genom stan och sånt och parkerade bla, fast det har jag ju gjort innan men ändå. känner mig riktigt duktig. nu ska jag bara börja träna, sköta skolan och inte äta massa onyttigt så kommer allt bli toppen vid avslutningen. nu måste vi jobba på, som tur va ska inte svenskan va klar imorgon som tänkt utan på tisdag, halleluja.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0