It may be winter outside but in my heart its warm !

haha jag vet att den inte går så menmen :D nu e jag snart klar med plugget, har bara en och en halv fråga kvar och allt e redan på datan, bra. imorgon så blir det nog inget bloggande, kanske lite från skolan, slutar nämligen halv åtta imorgon, på kvällen alltså ! det är bara för att vi har kör nu inför lucia, så varje månda nu i 3 veckor så slutar jag åtta, seeeegggt! så jag kommer vara död på tisdagsmorgon. nu ska jag hoppa in i duschen och se sova! hoppas ni haft en bra helg


Kommentarer
Postat av: malin

fint armband !!! den ska bort , jag hatar den :( haha jag kollade på gamla bilder idag och det var såå gullliga bilder på oss, jag ska göra en stor tavla med bara gamla bilder och många av dom kommer vara på oss. Det är en när vi äter - HAHAHAHHAH , så söta (har den jag fick av dig på nattdugsbordet)

men går det en tredje säsong av andra avenyn nu? jag som är så djupt insatt i den första xD men det ligger avsning 2 - 23 av första säsongen på youtube men typ hälften av dom funkar inte ljudet på :s men nu när jag kollar om dom en gång till så funkar ljudet ändå, men aja. puss (L)

2009-11-15 @ 22:42:19
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/
Postat av: malin

när jag säger den menar jag min blogg xDså du inte tror att det är armbandet, blandade ihop det nu när jag läste xD

2009-11-15 @ 22:43:10
URL: http://whitestrawberry.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0