ja tack.




igår kom mamma hem med en barnbilstol. hon skulle på julfest idag så skulle en kompis med och hon har en 2 månaders bebis så hon skulle låna den bara för dom har ingen bil så då är det ju onödigt att ha en barnstol lixom. men iaf så när hon kom hem med den så lukta den typ bebis från Alva (min sysling) som haft den precis och tänk va mysigt att ha en liten bebis och bara sitta och hålla, kolla på den, lukta på den. ibland känner jag verkligen för att ha en lillasyster, en liten bebis. men det hade blivit värsta skillnaden, 16 och 18 års skillnad på mig och min bror till det barnet, så det är nog bättre att träffa dom som har bebisar nu än att få ett till syskon, det hade nog tillochmed kännts äckligt. men ändå, bebisar är så jäkla söta!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0