LÖRDAG 071109

tjodelo.

drömde världens bästa dröm inatt, när jag vaknade trodde jag att det hade hänt och slog hans nr på mobilen för att ringa han sen ser jag att det finns ju inte alls något sms från han där, det va e jäkla tur annars hade det blivit väldigt pinsamt! så jag gick upp vid 10 och nu sitter jag här, ska åka bort och städa snart, känner inte för det haha ovanligt va :) igår kollade jag på lite idol, fan att inte mariette åkte ut. klart hon sjunger ju skitbra men visste ni att hon redan har skivkontrakt?! aja, sen gick jag ner och började packa och prova lite kläder, jag hade 3 klänningar att välja mellan och det va hur svårt som helst, alla ser nästan likadana ut men sitter olika. så jag tog den som är en blandning typ av de andra två, axelbandlös som den ena och vollanger på som den andra, det blir nog skitbra :) nej, nu måste jag åka bort och städa om jag ska hinna med allting innan jag åker till malin som fyller år idag, grattis ♥


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0